sunnuntai 19. tammikuuta 2014

It's sunday.

Sunnuntai, eli vauvauinti-aamu. Haimme Milean kummitädin mukaan uintiin pitkästä aikaa. Tänään jätimme turvakaukalon ensimmäistä kertaa kotiin, mikä jännitti minua huimasti. Uimavaippaa emme ole käyttäneet moneen kuukauteen, mutta tänään ne kaivettiin kätköistä. Milealla on ollut tapana pissata kaukalossa istuessaan, mikä ei ole haitannut sillä suojana on ollut Libero-mats vaipanvaihtosuoja ja pyyhe. Halusin siis pelata varman päälle, ettei käy niin että Milea pissaa sylissä, jolloin pissaa valuisi lattialle ja minun päälle. 

Uinnin jälkeen Milea meni istumaan kylpyammeeseen, kunnes olimme itse käyneet suihkussa. Milea ihmetteli ihmisvilinää, sillä suihkutila oli täynnä ala-asteikäisiä uimakoululaisia. 

Pukeutumisosio meni ihan hyvin. Tosin on aika haastavaa kun ei tuo natiainen osaa vielä kunnolla seistä ilman tukea, eikä oikeastaan tuenkaan kanssa (oppi sen tänään kun tulimme kotiin!). 

Olen kokonaan unohtanut kuvata Milean uuden haalarit, joten tässä tulee niistä kuva. Vasemman puoleinen on Reima-merkkinen ja oikean puoleinen Pampula-merkkinen. Pampula haalarissa on lisäksi hupussa ihanat korvat!


Teemu meni tänään iltavuoroon, ja minä mietin kovasti mitä Milean kanssa keksisin. Tulos oli: leivoin pullaa. Ostin monta vuotta sitten Stockmannilta ihania Muumi-aiheisia pullavuokia, ja nyt vasta raaskin käyttää niitä. En ole missään muualla nähnyt niitä, ja aika hintaviakin olivat, joten siksi olen niitä pantannut laatikossa. 


Oli ihan tautisen hyvää kylmän maidon kera!

-Jemina-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti